Sunday, December 6, 2009

a new start, a new life. be it a month or so forth. PUH


pavillion, starhill.


first day, and is it too much to say I'm loving it here?

YEAH. love being in 'kampung'. the people, OHH OHH, baik sungguh. ya RABB.

harap dapat handle benda-benda mendatang. not wanting to compare yang 'dulu' dan 'sekarang', tapi kadang perubahan lebih bagus kot? semua khair inshallah. puh puh.

tarik nafas dalam-dalam.

will be starting on MONDAY, great, i'm homie, but now at office. internet tade? pelik haih. haih haih.


"life is good i can't complain"

______________

AWAK, dalam SEHARI, 5 kali SAYA jumpa AWAK, tapi SAYA tak puas, macam mana? saya RINDU cakap dengan AWAK.

AWAK, awak rindu saya tak? kalau rindu, miskol lah SAYA. takpun 'message' SAYA.hmmm.

atau,

do I need to call YOU first? or simply 'MESSAGE' YOU?

bila saya nak dapat rindu AWAK? macam tu, saya perlu JUMPA awak setiap masa lah. ohhh.

maaf sebab jarang-jarang spending time dengan AWAK. harap dapat memahami. maafkan saya. :(

awak = GOD

2 comments: