Friday, December 4, 2009

best : HADRAMAWT, BB


wohoo, ra, mari-mari ! <3>

click ME (nak tengok site HADRAMAWT)











,










Alhamdulillah, all went well, tho a few questions were a bit jittering. Tapi, heh, malas kot nak komen banyak. Jawab je lah apa yang tahu.

but, THANKS for all the doas neweh, terharu terharu. HEHE.




"Nama Ruqayya....Oh, sedap nama."

"Ooo yes pakcik, nama saya memang sedap, selain Ruqayya, manusia lain juga suka mempelbagaikan nama saya agar jadi lebih sedap, kalau pakcik tahu nama-nama lain saya, mesti pakcik hyper, cuma saya bagi can kat pakcik agar jangan jadi hyper, susah saya nanti."

(dalam hati je ah aku jawab eheh). tapi tape. pakcik memang cooool, pak gat tua kat lobby tu pun COOL habes, suka aku ! :D


Dalam banyak-banyak benda, pujian juga la yang memberi kesan pada memori kepala ni, soalan-soalan best semua dah tak ingat apa, termasuk ah jawapan-jawapan dia HAHA :p

GUDLUCK, to otha membors as well, keluar result jangan lupa bitau, tapi kalau tanya aku punya, aku takkan cakap. wakakakaka. :p

njoy piccas ! sehari sebelum intebiu aku koya berjoli. wow best ! sila la ke HADRAMAWT, best. the last time went there was with ayah ibu and maisa, this time dengan orang yang mengidam, ohh bestnya jadi orang yang boleh mengidam dengan riangnya !

p/s : thanks mard, belanja lunch hari ni. senak terus perot sebab dari pagi yang gelabah tak makan apa. <3

No comments:

Post a Comment